Bine ati venit


Politica de retur


Potrivit dispozitiilor art.4, alin.1, lit.b din OG 130/2010 privind protectia consumatorului la incheierea si executarea contractelor la distanta: Cumparatorul are dreptul sa notifice în scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte, produsele trebuie sa nu fie purtate sau deteriorate).

 In cazul In care exista un motiv intemeiat pentru care se doreste schimbarea sau inlocuirea produselor atunci returul se poate realiza in termen de 30 zile calendaristice. Pentru efectuarea corecta a returului este necesar sa parcurgeti pasii de mai jos:

 -       Completarea formularului de retur si livrarea pachetului in ambalajul original, in maxim 24h de la trimiterea formularului de retur, dar fara a fi depasite cele 30 zile calendaristice de la cumpararea produsului.

-       Pentru a fi acceptata returnarea produselor , va rugam sa va asigurati ca acestea sunt in aceeasi stare in care au fost livrate: au etichetele originale, ambalajul original in care v-au fost livrate si nu sunt purtate sau deteriorate.  Produsul nu este primit daca este zgariat, deteriorat, daca nu are etichetele intacte ori daca ii lipsesc din accesorii. Nu sunt acceptate drept retur produsele purtate ce prezinta urme de uzura.

 -       Cumparatorul poate opta pentru înlocuirea produsului returnat cu un altul disponibil pe stoc. Daca doriti sa schimbati produsul cu o alta culoare/marime/model, va rugam sa ne contactati in prealabil prin email la adresa office@sophieweddinghouse.ro in care veti specifica foarte clar numarul comenzii, numele dvs si produsul pe care il doriti la schimb. Orice schimb de produs se poate face doar in limita stocului disponibil.  In cazul in care pretul produsului ales la schimb este mai mare se va achita diferenta de pret ramburs la primirea coletului. Cheltuielile cu returnarea produsului initial de catre client  precum si cele cu livrarea noului produs de la Sophie wedding House  vor fi suportate de dumneavoastra. Produsul pe care doriti sa-l schimbati trebuie trimis catre noi la adresa Parc Central Simion Barnutiu, Cladirea Chios, Ap 2, Cluj Napoca.

 ATENTIE: Nu se accepta coletul cu plata transportului la destinatar, si anume la Sophie Wedding House!

-       In cazul in care nu doriti schimbarea produsului, ci este vorba despre un simplu retur, va vom rambursa contravaloarea produsului returnat prin transfer bancar in contul IBAN specificat de dvs in Formularul de Retur. Perioada de rambursare a contravalorii produsului returnat se va face in maxim 30 zile calendaristice de cand produsul returnat a ajuns la adresa specificata mai sus. Cheltuielile directe de returnare a produselor sunt suportate de catre d-voastra, ca si cumparator.

 -       Daca vi s-a livrat alt produs decat cel comandat sau un produs ce prezinta defecte, contactati intr-un interval de 12h de la primirea coletului echipa Sophie Wedding House pe email: office@sophieweddinghouse.ro sau telefonic: 0372 722 330, pentru a reclama aceasta situatie si ne vom asigura ca produsul sa fie inlocuit cu un produs nou sau vi se vor rambursa banii. Costurile de transport aferente returului si livrarii produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de catre noi.

-        Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor.