Bine ati venit


Cum cumpar 


Mai jos gasiti pasii ce trebuie sa ii parcurgeti in vederea plasarii unei comenzi pe site-ul nostru.

1. Cosul de cumparaturi

 Pentru a plasa un produs in cosul de cumparaturi trebuie  sa alegeti culoarea si marimea dorita a produsului .Produsul ce se livreaza va corespunde culorii selectate de client la momentul efectuarii comenzii. Culoarea selectata nu corespunde tot timpul cu culoarea produsele din imaginile afisate care au doar un caracter exemplificative pentru modelul aflat pe stoc. 

Odata ales produsul, apasati butonul Adauga in cos. Daca ati finalizat cumparaturile, puteti merge mai departe prin apasarea butonului “ Continuati  spre finalizare comanda”

In pagina de finalizare comanda, puteti vizualiza produsele adaugate in cos. Toate preturile au TVA inclus. Costul final este alcatuit din costul produselor si costul de livrare.

2. Check out

In sectiunea check out aveti 2 optiuni:

-          Daca aveti deja cont, va rugam sa va autentificati cu adresa de email si parola. Dupa autentificare aveti posibilitatea sa selectati din adresele cu care ati mai comandatat (atat  adresa de facturare cat si cea de livrare). Daca doriti sa completati alta adresa de facturare sau livrare, selectati adresa noua.

-          Daca nu aveti cont, puteti finaliza cumparaturile fara inregistrare ca si vizitator sau va puteti inregistra ca si client nou. Dupa selectarea unei din cele doua optiuni, va rugam sa treceti la pasul urmator, si anume completarea informatiilor de facturare si a informatiilor de livrare.

3. Metode de livrare

 Selectati va rog modalitatea de livrare:

-          Prin intermediul serviciului de curierat URGENT CARGUS. Costul transportul in valoare de 20 lei se va adauga la costul produselor din cos, doar daca valoarea totala a produselor comandate este sub 2000 lei. Pentru cumparaturi in valoare de peste 2000 lei costul transportului este gratuit.

-          Ridicare de la magazinul Sophie Wedding House, situat in Parc Central Simion Barnutiu, Cladirea Chios, etaj 2, Cluj Napoca, cost transport 0 lei.

4. Metode de plata

Plata online cu cardul prin sistemul securizat de plati EUPLATESC

Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastra, in conditii de siguranta deplina. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub sigla VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD(inclusiv Maestro, daca au cod CVV2/CVC2). Plata se bazeaza pe un sistem securizat de procesare a tranzactiilor online care ofera confidentialitate, siguranta si simplitate in achizitia produselor si serviciilor prin Internet. Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv prin intermediul bancii, magazinul nostru nu solicita si nu stocheaza nici un fel de detalii referitoare la cardul dumneavoastra.

Pentru finalizarea corecta a tranzactiei, trebuie sa ne furnizati:
        - Numarul de card (cele 4 grupe de cifre mentionate pe fata cardului)
        - Data expirarii cardului
        - Codul CVV2/CVC2 (ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscriptionate pe banda de semnatura)
        - Numele posesorului de card

Comenzile platite online cu cardul sunt validate numai dupa confirmarea stocului. Acestea nu se considera automat validate. Confirmarea stocului se va face printr-un email catre dvs. Banii sunt transferati doar in momentul confirmarii produsului si facturarii acestuia.

Pentru platile prin card bancar nu este perceput nici un comision!

Plata numerar la livrare

Contravaloarea produselor se plateste numerar lei, integral, la livrarea produselor, catre curierul Urgent Cargus care efectueaza livrarea.Plata ramburs nu presupune achitarea unor taxe suplimentare fata de cele mentionate la momentul finalizarii comenzii.

Plata prin OP

La plasarea comenzii se va genera factura pe care o veti primi pe email. Factura va cuprinde datele firmei noastre, CITADIS GRUP SRL si contul IBAN in care va rugam sa efectuati transferul bancar.

 5. Reviziuire comanda

In pagina de reviziuire comanda puteti vizualiza produsele adaugate in cos dar si costul final al comenzii.  Toate preturile au TVA inclus. Costul final este alcatuit din costul produselor si costul de livrare. Dupa verificarea comenzii  se trece la urmatorul pas si anume efectuarea platii in cazul in care ati selectat optiunea PLATA ONLINE CU CARDUL.

Prin apasarea butonului “Plaseaza comanda” se va trimite comanda d-voastra. Dupa ce ati lansat comanda, veti primi un email cu proforma aferenta. Inainte de procesarea comenzii, veti primi prin email confirmarea pentru produsul comandat, daca exista sau nu in stoc.
Comanda lansata reprezinta acceptul cumparatorului fata de toate conditiile si termenii de utilizare ai site-ului.

Program prelucrare comenzi

Primim comenzi online la orice ora, insa programul de prelucrare a comenzilor este de luni pana vineri, intre orele 11-19. Nu se prelucreaza comenzi sambata si duminica, de asemenea nici in zilele de sarbatori legale. Daca aveti intrebari ne puteti contacta la adresa de email office@sophieweddinghouse.ro sau la numarul de telefon: 0372722330.